Oldal kiválasztása
Kezdőoldal » Elektronikus ügyintézés

Elektronikus ügyintézés

e-Papír szolgáltatás

Az e-Papír egy ingyenes, hitelesített üzenetküldő alkalmazás, amely internetkapcsolaton keresztül, elektronikus úton összeköti az Ügyfélkapuval rendelkező ügyfeleket a szolgáltatáshoz csatlakozott intézményekkel.

BELÉPÉS

E-ÖNKORMÁNYZAT PORTÁL

Az E-önkormányzat portál az önkormányzati ASP-rendszerben az elektronikus önkormányzati ügyintézés helyszíne.

BELÉPÉS

TÁJÉKOZTATÁS

Közigazgatási szerv határozatának bírósági felülvizsgálata iránti keresetlevél benyújtására az E-önkormányzat Portálra történő bejelentkezés után, Szár vagy Újbarok települések kiválasztását követően az „Általános vagy egyéb igazgatási ügyek” ágazatot , majd pedig a „Keresetlevél” ügytípust választva az Űrlap közigazgatási szerv határozatának bírósági felülvizsgálata iránti keresetlevél benyújtásához” elnevezésű nyomtatványt kell használni.

Tisztelt Ügyfelek!

A pandémiás időszakban különös fontossággal bír az, hogy az ügyfelek használják az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Ennek elősegítése érdekében, 2021. január 1-től a Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát.

A 1818 a következő szolgáltatások ellátását biztosítja:

–          segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez;

–          technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán;

–          ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során;

–          kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel;

–          intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás;

–          SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.

 

Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az önkormányzat az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati csatornán keresztül biztosít támogatást.

Javasoljuk, hogy ügyeik intézéséhez használják az e-önkormányzatportál szolgáltatásait.