Elektronikus ügyintézés
e-Papír szolgáltatás
Az e-Papír egy ingyenes, hitelesített üzenetküldő alkalmazás, amely internetkapcsolaton keresztül, elektronikus úton összeköti az Ügyfélkapuval rendelkező ügyfeleket a szolgáltatáshoz csatlakozott intézményekkel.
BELÉPÉS
E-ÖNKORMÁNYZAT PORTÁL
Az E-önkormányzat portál az önkormányzati ASP-rendszerben az elektronikus önkormányzati ügyintézés helyszíne.
BELÉPÉS
TÁJÉKOZTATÁS
Közigazgatási szerv határozatának bírósági felülvizsgálata iránti keresetlevél benyújtására az E-önkormányzat Portálra történő bejelentkezés után, Szár vagy Újbarok települések kiválasztását követően az „Általános vagy egyéb igazgatási ügyek” ágazatot , majd pedig a „Keresetlevél” ügytípust választva az „Űrlap közigazgatási szerv határozatának bírósági felülvizsgálata iránti keresetlevél benyújtásához” elnevezésű nyomtatványt kell használni.
Tisztelt Ügyfelek!
A pandémiás időszakban különös fontossággal bír az, hogy az ügyfelek használják az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Ennek elősegítése érdekében, 2021. január 1-től a Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát.
A 1818 a következő szolgáltatások ellátását biztosítja:
– segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez;
– technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán;
– ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során;
– kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel;
– intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás;
– SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.
Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az önkormányzat az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati csatornán keresztül biztosít támogatást.
Javasoljuk, hogy ügyeik intézéséhez használják az e-önkormányzatportál szolgáltatásait.